2019年12月05日

より良いソーシャルメディア設計方法(14)


These metrics don’t include the important work that is being done in information fidelity: false news, disinformation, and state-sponsored propaganda, though they could help with reducing its spread.
これらの測定基準は、彼らがその広がりを減らす助けをすることができたけれども、情報の忠実(虚偽のニュース、反情報と国家が資金援助する宣伝)で行われている重要な仕事を含みません。

Once these content types are identified, we can train supervised AI to flag it in the future.
これらのコンテンツタイプが識別された途端に、我々は将来マークをつけるように監督されたAIを訓練することができます。

Regrettable Content
残念な内容

Regret is one of the most common emotions we feel after spending significant time on social media.This is largely due to the kind of content we click on despite ourselves that we know we shouldn’t.
後悔は我々がソーシャルメデイアで重要な時間を過ごした後で、感じる最も普通の感情の1つです。これは主として、我々がそうするべきではないことを我々が知っている種類の我々自身にもかかわらずクリックするその種の内容のためです。

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posted by 平成アフィリエイトへの挑戦 at 10:13| 千葉 ☀| Comment(0) | ソーシャルメデイア | このブログの読者になる | 更新情報をチェックする
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