2019年01月20日

2018年インターネット傾向(6)


Commerce in the age of Platforms and Long Tails
プラットホームの時代とロングテールの商取引

Commerce platforms likeShopifyand the likes, combined with advanced payment systems, enable merchants to combine offline and online experiences. The long tail of commerce is increasingly made of small brands, that can easily nurture a deep, direct , real-time relationship with customers who hold a strong connection with the brand, and its mission.
ショッピファイやその同類のようなと先進的支払い体系と組み合わせた商取引プラットホームは商人にオフラインの、そしてオンライン経験を結合することを可能にします。 商取引のロングテールはますます小さいブランドから作られていて、それは容易にブランドとそのミッションとの強い接続を持つ顧客との深い、直接の、リアルタイム関係を育むことができます。

This is Twothirds, one of my preferred garment producers, I buy from Twothirds because the garment is sustainably made, both from an environmental and social perspective.

これは、私の望ましい衣服生産会社の1つであるTwothirdsです。環境と社会的な見地の両方から衣服が持続可能なように作られているから 、私はTwothirds から買います。

=====================================================================

 
 

人気ブログランキングへ人気ブログランキングへ

=====================================================================

posted by 平成アフィリエイトへの挑戦 at 10:01| 千葉 ☁| Comment(0) | インターネット | このブログの読者になる | 更新情報をチェックする
この記事へのコメント
コメントを書く
お名前: [必須入力]

メールアドレス: [必須入力]

ホームページアドレス: [必須入力]

コメント: [必須入力]

認証コード: [必須入力]


※画像の中の文字を半角で入力してください。