Consistency
整合性
Customers don’t just appreciate consistency−they expect it! And this demand certainly extends beyond aspects like service delivery and product quality, and includes product documentation.
顧客は、整合性を正当に評価するだけでなく − 彼らはそれを期待します! そしてこの需要は確かにサービス配信と製品品質のような様相を超えて、そして製品ドキュメンテーションを含みます。
As such, companies need to ensure that their product documentation is consistent on all levels (content, coverage, tone, and so on), and across all touchpoints (corporate website, knowledge portal, customer communities, social, and so on). Indeed, as McKinsey and Companynotes, the three C’s of customer satisfaction are: consistency, consistency, and consistency. Companies literally cannot afford for their product documentation to be the exception to this rule−because they will pay the price through prospect loss, customer churn, and reputation damage.
そんなものとして、会社がすべてのレベル(コンテンツ、有効範囲、トーン、など)で、そしてすべてのタッチポイント(企業のウェブサイト、知識ポータル、顧客共同体、ソーシャル、など)にわたり彼らの製品ドキュメンテーションが一貫していることを保証する必要があります。 本当に、 マッキンジと会社のメモとして、顧客満足の3つのCは、次の通りです:1に整合性、2に整合性と3に整合性です。 会社は、文字通り彼らの製品ドキュメンテーションのためにこの規則の例外である余裕がありません −それは、 彼らが将来性喪失、顧客転換と評判損傷を通して代償を支払うことになるからです。
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