2019年01月18日

2018年インターネット傾向(4)


As Hagel warns since a few years (anticipated in his seminal postThe Big Shift in Business Models”), the evolution towards subscription services is just an intermediate step towards business model based on actualvalue creation, enabled by the proliferating, pervasive sensor networks that now enable to capture all kinds of data.
ハーゲルが(「ビジネスモデルの大きい移行」と言う彼の影響の強い投稿で先行されたが)数年から警告するように、定期受信契約サービスに向かっての進展は、今あらゆる種類のデータを取り込み可能にする、急増し、普及するセンサーネットワークによって可能になる実際の価値作成に基づくビジネスモデルに向かっての単なる中間のステップに過ぎません。

=====================================================================

 
 

人気ブログランキングへ人気ブログランキングへ

=====================================================================

posted by 平成アフィリエイトへの挑戦 at 11:06| 千葉 ☀| Comment(0) | インターネット | このブログの読者になる | 更新情報をチェックする